Remote Service & Onderhoud

Het is mogelijk om bij ons een SLA Service Level Agreement af te sluiten voor advies bij problemen, storingen met Computers, Servers, Printers, Netwerken en overige hardware en randapparatuur.

Onderhoud

U kunt zich aanmelden voor periodiek onderhoud aan uw PC, deze kunnen op afgesproken intervallen worden nagekeken op Spyware, Virussen, Malware en overige ongemakken. Ook de hardware kan periodiek worden schoongemaakt, U kunt dan denken aan het schoonmaken van Koelers en voedingen alsmede het loopwerk van uw printer(s). Wij controleren dan direct de hardware en kunnen zo voordat er wellicht problemen ontstaan de ongemakken constateren. Informeer naar de voorwaarden.

Symantec Anti Virus

Maak nu gebruik van het nummer 1 anti viruspakket van Symantec, met als toegevoegde waarde de monitoring service van Mutsers Computers Breda. Door middel van deze dienst worden problemen tijdig door U maar zeker ook door ons gesignaleerd. Het voordeel is dat wij exact zien waar het is misgegaan, en kunnen zo snel de oplossing bieden voor het probleem. Bijkomend voordeel is dat Symantec Endpoint Protection een cloud oplossing is welke uw systeem minder zal belasten dan de reguliere anti virus producten. Wij bieden dit product al aan voor minder dan € 0,09 cent per dag. Klik hier om dit product te bestellen en maak direct gebruik van deze unieke vorm van beveiliging!

Onderhoud op afstand

Wij hoeven niet direct langs te komen voor problemen in uw programmatuur, maar kunnen dit vaak via een remote sessie oplossen. U kunt dan denken aan;

  • Telefonisch support & Advies bij technische problemen
  • Snelle probleemoplossingen via remote beheer of
  • Via de mail, u krijgt binnen 24 uur altijd een reactie

Kosten voor remote beheer bedragen € 17,50 per aangebroken kwartier.

Remote sessie starten?

Druk op aanwijzing van onze supportdesk op onderstaande help button.